Bröllop i Norska kyrkan.

En härlig krispig oktoberdag mötte jag upp Christoffer & Leif Magne vid Norska kyrkan som ligger på söder. Jag som älskar höstbröllop med alla fina färger blev jätteglad när dom hörde av sig och ville att jag fotografera deras bröllop. . Christopher & Leif Magne som är från Norge valde att gifta sig i Stockholm. Vi fick en underbar höstdag med sol och fotade deras porträtt runt kyrkan samt Ersta terras.

Blommor från Chrisoffers blommor

Fler höstbröllop

Similar Posts

  • |

    Bröllop på Skansen – Seglora kyrka & Nyloftet

    Bröllop på Skansen – Seglora kyrka & Nyloftet Ett fantastiskt vinterbröllop på Skansen. Paret gjorde sig iordning på Etthem för efterföljande vigsel i den gamla kyrkan Seglora kyrkan på Skansen . Middag och fest var på Nyloftet, så vackert dukat med massa ljus & ljusslingor. Perfekt under det mörka månaderna. Blommor från Bloem Jessika ”Vi…